Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Δημήτρης Λιόλιος - Οτι αγάπησα



Λίγο ακόμα εδώ
στη γνώριμη αγκαλιά
δεν είναι όπως παλιά
Μπροστά θέλω να δω
μα κόβεται η μιλιά
δεν είναι όπως παλιά
Μια βόλτα μες στο φως
κ απομακρύνομαι απλώς
Ακόμα φοβάμαι δυστυχώς
Και εγώ που δε μου χάλασα ποτέ χατίρι
Υψώνω πρώτος το ποτήρι
Σε ότι πρόδωσα να πιω
Ο χρόνος ξέρει τ’ όνομα μου
Γαλήνιος βλέπει, να τινάζω τα φτερά μου
μέσα στον άγριο καιρό

Σε ο,τι αγάπησα
εκεί θέλω ν’ αφεθώ...
Μια φορά
Μια ζωή
που όμως ξέχασα να ζω
Δρόμο ανοίγει ο πόνος για τον ουρανό
Μα μένω εδώ ,σ'αυτο το λίγο
απ ο,τι χάθηκε πια θα ξεφύγω
Ο,τι αγάπησα, ξανά θέλω να βρω
...να βρω...

Λίγο ακόμα εδώ
στης σκέψης μου τη ζάλη
Έξω χειμώνιασε και πάλι
Εγώ ν’απαξιώ
και να με κρίνουν οι άλλοι
των έμμονων μου οι παπαγάλοι
Ζωή, που χει χιλιάδες όψεις
όσες των φίλων οι απόψεις
στη μπόρα, άλλη μια και εγώ
και όπως τη μέρα έξω κοιτάζω
μ’αυτόν τον κόσμο ,πια τρομάζω
Θέλω να μείνω κι άλλο άδω
Σ’αυτήν την γνώριμη αγκαλιά
τον τρόπο μου, να ξαναερωτευτώ

Μια φορά
Μια ζωή
που όμως ξέχασα να ζω
Δρόμο ανοίγει ο πόνος για τον ουρανό
Μα μένω εδώ ,σ'αυτο το λίγο
απ ο,τι χάθηκε πια θα ξεφύγω
Ο,τι αγάπησα, ξανά θέλω να βρω
...να βρω...

Στίχοι / Μουσική: Δημήτρης Λιόλιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου