Τρίτη 7 Απριλίου 2009

Joanna Drigo - Αλλεργία στις δεσμεύσεις










Και τώρα είσαι εδώ
κι ας μου είχες πει
δε θα ξαναγυρίσεις
και τη πόρτα πίσω σου
είχες χτυπήσει

Τώρα λες είσαι καλά
μια χαρά

Κι αν και είχες
αλλεργία στις δεσμεύσεις
πρέπει να γυρίσεις σπίτι
πριν τις έξι
Πρέπει να σε βρεί εκεί
δίπλα της

Κι αναρωτιέμαι θυμάσαι
όταν τις νύχτες κοιμάσαι
κι ας μου λες πως έχουν όλα τελειώσει
και είναι αργά

Και δε με νοιάζει τι κάνεις
ούτε αν ξέρεις τί χάνεις
φτάνει μόνο όταν σε βλέπω στο δρόμο
να δείχνεις καλά

Και τώρα είσαι εδώ
και μου λες πως ξέρει
και να μαγειρεύει
και το σπίτι της με τάξη το μαζεύει

Θεέ μου εσείς είστε καλά...
μια χαρά

Κι αναρωτιέμαι θυμάσαι
όταν τις νύχτες κοιμάσαι
κι ας μου λες πως έχουν όλα τελειώσει
και είναι αργά

Και δε με νοιάζει τι κάνεις
ούτε αν ξέρεις τί χάνεις
φτάνει μόνο όταν σε βλέπω στο δρόμο
να δείχνεις καλά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου